Kuvaus
Kestävän kasvun Kainuu II -hanke hankkii painotuotteita markkinoinnin tueksi. Markkinointi tukee hyte-palvelukonseptin ja digitaalisen palvelutarjottimen hyte-palveluiden näkyvyyden vahvistamista Kainuussa. Painotuotteilla tuetaan digitaalisen palvelutarjottimen ja hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen verkkosivujen laajempaa näkyvyyttä asukkaille sekä tuetaan ammattilaisten asiakas- ja palveluohjausta monialaisiin palveluihin.
Kestävän kasvun Kainuu II -hanke on osa Suomen kestävän kasvun ohjelmaa. Päätavoitteena on, että Kainuun hyvinvointialueen väestö, eritoten heikoimmassa ja haavoittuvassa asemassa olevat kohderyhmät saavat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut yhdenvertaisesti, helposti, kynnyksettömästi sekä monikanavaisesti – palvelujen saatavuus paranee ja kustannusvaikuttavuus lisääntyy. Kainuu ottaa käyttöön kansallisen Tarmoa-palvelun. Lisäksi Kainuun hyvinvointialueen verkkosivuille on hankkeessa kehitetty sivukokonaisuus hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseen.
Tarjouspyyntö lähetettiin 11.12.2024 kolmelle toimittajalle: Kajaanin Offsetpaino Oy, KoutaPrint Oy, Kopsari Oy.
Kajaanin Offsetpaino Oy ja Kopsari Oy jättivät tarjouksensa määräaikaan 16.12.2024 klo 13.00 mennessä.
Tilaaja on tehnyt valinnan kokonaistaloudellisesti edullisimmasta ratkaisusta. Kajaanin Offsetpaino Oy:n tarjous on kokonaistaloudellisesti edullisin.
Hankinnan arvo ja kokonaiskustannukset
Tarmoa-palvelun ja hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen verkkosivujen markkinoinnissa hyödynnettävän painotuotehankinnan sisältö ja kustannukset:
Painotuotehankinnan sisältö ja kustannukset
Hankittava materiaali |
Hinta € |
1-puoleinen käyntikortti, 1000 kpl |
151,00 |
A6-kokoinen flyer, 1000 kpl |
190,00 |
A3-kokoinen juliste, 20 kpl |
44,00 |
Painotuotehankinta yhteensä, alv 0% |
385,00 |
Hankintaesitys:
Esitetään, että hankitaan painotuotteet Kajaanin Offsetpaino Oy:ltä, hinta yhteensä 385,00 euroa (alv 0%).
Kustannuspaikka: Kestävän kasvun Kainuu II, Pilarin 4 investoinnista 2, 7010030170/7010017.
Hankinta on hankesuunnitelman mukainen ja tukee HYTE:n markkinointia ja juurruttamista.
Hankinnan arvo alittaa hankintalain 25 §:n kansallisen kynnysarvon.